16 Ağustos 2012 Perşembe

Random.org ayakkabının sahibini belirledi !!!

Herkese merhabalar,
Güzel bir hediye etkinliği sonunda yine beraberiz ne mutlu :)
Bu süreçte post yapmamayı tercih ettim ve sizleri özledim bir daha ayrılmayalım :)
Ve gelelim ayakkabının yeni sahibini açıklamaya;

Öncelikle katılan herkese çooooook teşekkür ederim,güzel yorumlarınız beni gerçekten çok mutlu etti. Hep söylediğim gibi keşkeee elimde fırsatım olsa herkese ayrı ayrı gönderebilsem ama ne yazık ki yanlızca 1 tane ve bunu ancak kurallar belirleyebilirdi :(

Dün gece 00:00'da çekilişi sonlandırdım ve Random.org aracılıgı ile şanslı arkadasımızı buldum :)


99 kişinin yorum yaptıgı etkinlikte üzülerek de olsa geçersiz sayılan 9 yorumu silmek zorunda kaldım ve 90 kişi arasında yapılan sonucta 48.yorumun sahibi sevgili Gaye oldu :)



Gaye'cim seni tebrik ederim bugün bana adresini yazarsan hemen hediyen kargoya verilecek. İyi günlerde kullan tatlım bol bol Venüs'ü hatırla :)

Bir sonra ki etkinlikte o şanslı kişi neden siz olmayasanız? Sonbahar-Kış sezonundaki yenilikler ve etkinlikler için takipte kalın ;)

Herkesin Ramazan Bayramını kutluyorum,sevgi dolu,keyifli ve mutlu geçicek nice bayramlarımız olsun :** Bayramda şehir dışında olacagım için buralarda olamam ama aklımdasınız ;)

Mutlu günler,tekrar coook teşekkür ederim hepinize :**

2 yorum:

gaye dedi ki...

çok teşekkür ederim canım benim
çalışmalarında başarılar, hayatında mutluluklar dilerim

Venüsün Dünyası dedi ki...

İyi günlerde kullan tatlım ;)