24 Ağustos 2012 Cuma

DIY ÇALIŞMASI VOL/3

Bir haftayı daha bitirirken herkese merhabalar :)
Sonbahar kalabalıgının arasından sıyrılıp kendi benzersiz görüntünüzü yakalayabilirsiniz. Bu erken paylaşılan bir dıy projesidir. Sonbahara girerken yapmayı düşünüyorum ama şimdiden kafamızda tasarlayalım dimi ;)

Gerekli Malzemeler;

Sadeliğinden sıkıldıgınız ve evde öylece beklettiğiniz bir kotunuz varsa hemen onu gün yüzüne çıkarın çünkü zaman değişim zamanı aa dostlar :)

Benim de kesim,dikim yeteneğim yok üzülmeyin yanlız değilsiniz bu iş hepsinden basit olucak ;)



İhtiyacımız olan şey 1 zımba



Zımba ile eskittiğimiz kısımları kazımak için bir bıçak



Kazıdıgımız noktaları lekelemek için bir kumaş kalemi. Renk sizin tercihiniz ;)



Ve işte sonuç ;)

İlham vermesi dileğiyle,mutlu hafta sonları <3

22 Ağustos 2012 Çarşamba

Instragam Güncesi Vol / 2

Herkese merhabalaaar :)
Uzunca bir süredir buralarda olamadım önce çekiliş sonra bayram tatili derken epey ara verdik ama şimdiii kaldıgımız yerden devam edebiliriz :)
Öncelikle hepinizin geçmiş bayramı kutlu olsun daha güzel bayramlar geçirmeniz dileğiyle :*
Ayrı kaldıgımız aralarda yogun iş hayatım ve inişli çıkışlı özel hayatımdan ötürü cok fazla resim çekememiş olabilirim ama ınstragam ve twetter adreslerimi aktif bir şekilde kullandıgım için bugün sizlere ordan toplamalar yapmış bulundum tabikiii bütün resimleri yükleyemedim ama minik bir özet diyebiliriz :)


Doğum günümden başlayalım. Üzerinden 2 hafta geçti ama şimdi fırsat bulabildim 6 Agustos akşamı kardeşimin süprizi ile öylesine verdiğim bir poz elbise Koton eski sezon fiyonklu siyah-beyaz ;)



Bir iftar yemeği Pepsi kola sevmez misin ? Yer; Kadıköy Shine



Laf aramızda fotograf çekmeyi pek bir seviyorum :P



French oje-etek-sandalet yaz kombini


Zımba modası son hız devam ederken geçen sezon elbisem ile beeen :P



Sabah 07:30 spor öncesi :)



1 günlük şehirden kaçış sakinlik ve huzur diyelim...



Yalan dünya sizin olsun...



Beklentiler daima yaralar... Yer; Şile Rüya Beach




Ve bayram geldi... Kız kıza toplandık Akçay'a yazlıga gittik bu bayram kızlar tatili olsun dedik düştük yola :) Bu rakı gecemizden bir kombin :))



Bir kadeh doldur bu son olsun,arkası yoksa sende yoksun ;)



Yazın en rahat kombini şort sandalet ikilisini çokkk severim ;)



İzmirde yaşıyorken alışveriş yapmaya bayıldıgım Ayshe butik elbisem dantel detaylı <3



Haydi kızlaaar plaja :P



Güneşlendim,gezdim,deniz kenarında oturdum :)



Ramazan bitmişti alkolde sınır kalmadı :P



Hava cok güzeldi bol bol denize girebildik ;)



Plajda günün resmi hergün aynı farketttiniz mi :))



Çok gülerim ben,kahkahalarım meşhurdur yine öyle bir an :)



 Ve ofis saati... 3 günlük kısa bir bayram tatilinden sonra bu sabah günaydın fotografım ofisten geldi...

Instragam:Venüss34
Twetter:Venussundunyasi belki merak edip bakmak isteyenler olur :P

Umarım sıkılmadan bakmışsınızdır sadece ben olan bu posta :) Sevgiler,gününüz keyif dolu geçsin <3

16 Ağustos 2012 Perşembe

Random.org ayakkabının sahibini belirledi !!!

Herkese merhabalar,
Güzel bir hediye etkinliği sonunda yine beraberiz ne mutlu :)
Bu süreçte post yapmamayı tercih ettim ve sizleri özledim bir daha ayrılmayalım :)
Ve gelelim ayakkabının yeni sahibini açıklamaya;

Öncelikle katılan herkese çooooook teşekkür ederim,güzel yorumlarınız beni gerçekten çok mutlu etti. Hep söylediğim gibi keşkeee elimde fırsatım olsa herkese ayrı ayrı gönderebilsem ama ne yazık ki yanlızca 1 tane ve bunu ancak kurallar belirleyebilirdi :(

Dün gece 00:00'da çekilişi sonlandırdım ve Random.org aracılıgı ile şanslı arkadasımızı buldum :)


99 kişinin yorum yaptıgı etkinlikte üzülerek de olsa geçersiz sayılan 9 yorumu silmek zorunda kaldım ve 90 kişi arasında yapılan sonucta 48.yorumun sahibi sevgili Gaye oldu :)



Gaye'cim seni tebrik ederim bugün bana adresini yazarsan hemen hediyen kargoya verilecek. İyi günlerde kullan tatlım bol bol Venüs'ü hatırla :)

Bir sonra ki etkinlikte o şanslı kişi neden siz olmayasanız? Sonbahar-Kış sezonundaki yenilikler ve etkinlikler için takipte kalın ;)

Herkesin Ramazan Bayramını kutluyorum,sevgi dolu,keyifli ve mutlu geçicek nice bayramlarımız olsun :** Bayramda şehir dışında olacagım için buralarda olamam ama aklımdasınız ;)

Mutlu günler,tekrar coook teşekkür ederim hepinize :**

7 Ağustos 2012 Salı

Huuu size bir hediyem var :)

Sıcacık Agustos gününden tekrar selam :)
Malum bayram yaklaşıyor eminim herkes şimdiden bayram planlarını yapmaya başladı bile :))
Benim de tabiii kendime göre planlarım var ama onlara geçmeden önce sevgili blogger arkadaslarıma bir bayram hediyesi vermek istedim umarım begenirsiniz :)
Keşke herkese ayrı ayrı kargolama şansım olsa ama ne yazık ki yanlızca 1 tane ve bunu ancak bir çekilişle adil duruma getirebilirim diye düşündüm :) İşte sizin için seçtiğim bayram ayakkabısı


Çoğunluktan dolayı 37 numara sectim daha küçük giyenler içine ayakkabıcıda taban yaptırabilir gayet güzel oluyor. Büyük giyenler de sevdiklerine hediye edebilir seçim sizin arkadaşlar birde herkes topuklu giymeyebilir diye yüksek olmayan bu modeli uygun buldum :)

Bu süet-rugan topuklu ayakkabı için;

-Varsa blogunuz yoksa diğer sosyal paylaşım sitelerinizden birinde bu hediye çekilişini duyurmanız

- Ayakkabı ile ilgili fikirlerinizi mail adresinizi ekleyerek yorum yazmanız

- Bu şart değil ama isterseniz blogumun izleyicisi olmanız :)

Çekiliş 16 Ağustos gecesi 00:00'da sona erecektir. Kargo sürecini de hesaba katıp bayramda elinizde olmasını istediğimden bu tarihi seçtim. Her zaman ki gibi sonuc random.org ile belirlenecektir.

Beğenmenizi umuyor bol şans diliyorum ve hepinize sevgi dolu öpücükler yolluyorum ;)

Heyyy İndirimlr.com'u hala duymadınız mı?

Yeni günden merhabalar :)
Bugün sizlere kaliteli ve ucuz alışverişler için çok hoş bir siteden bahsetmek istiyorum

Online alışveriş sitelerine girip karşımızda üye ol butonunu görmekten hepimiz çok sıkılmadık mı yahu? Ne o öyle ben belki hemen alışverişime başlamak istiyorum üye olmak istemiyorum belki ! Bir zorunlu kılma bir mecburiyet haline sokuyorlar ya ne gıcık !

Ben sonunda üye olmadan üstelik çokta ucuza üstelik bir sürü hediye kuponu veren bir site keşfettim şiddetle sizlere de öneririm :) Peki nasıl bir site bu?

Online alışverişin en büyük tercih nedenlerinden biri olan "ucuz alışveriş" artık hediye çekleri ve indirim kuponları sayesinde daha da ekonomik! Hediye çeki çoğunlukla belli bir miktar olan dijital para diyebiliriz. İndirim kuponları ise belli bir yüzde indirim sağlayan, ve bu indirimleri zaten varolan kampanyaların üzerine ekleyebildiğiniz kuponlardır. Bu kuponlar şu anda Türkiye'de çok fazla bilinmese de, yurtdışında oldukça yaygın kullanılan bir sistem aslında. Hatta sadece bu işi yapan şirketler bile mevcut Türkiye'de de bu sistemi yavaş yavaş başlatan bir site mevcut. tık tık lütfen :)

Söylediğim gibi herhangi bir üyelik istenmiyor hemen siteye girip kuponlarınızı kullanmaya başlayabilirsiniz.
İyi alışverişler dilerim :)

http://www.indirimlr.com
https://twitter.com/#!/Indirimlr
http://indirimlr.blogspot.com/


6 Ağustos 2012 Pazartesi

Gördün mü bak 23 oldum ;)

Hayat pamuk şekeri değilmiş. Büyüdükçe küçülüyormuş etrafındakiler,büyüdükçe çirkinleşiyormuş...
Zedeleniyormuş güven dedikleri o şey en derin sızıyla... Hayat gazoz kapagından bozma kesici oyuncaklardan korkmak değilmiş... Dönen atlı karıncalardan daha mide bulandırıcı bir dünya varmış dönüp duran. Mutlu son dedikleri sevişme seanslarının salon ağzı modeliymiş... Hep doğru cevap verdiğini sanarken kadere,tüm soruların yanlış oldugu gerçeği tokat gibi çarparmış yüzüne...

Eski yaşım biterken benlikler

- Ağvadaki Pine Garden Otel :) Çok sevmiştim. Sevdiklerinizle gitmenizi öneririm. Sakin,huzurlu ve cok keyifli ;)

- Zaradan aşkla aldıgım topuklu ayakkabılarım :) Nerdeyse koynumda uyutacagım :)

- Moda aşkıyla açtıgım ve sonrasında günlüğüm olmuş olan bu blogum ve güzel blogger arkadaşlarım :)

- Erkek Dedikodusu 1 ve 2 benim için yılın kitapları oldu :)

- Eski yasımdan yeni yasıma transfer olan Kuzey Güney dizisi :))

- Bana sabırlı olmayı öğreten iş arkadasım sonsuz teşekkürler :))

- İzmirdeki arkadaslarım ve onların güzel dostlugu...

- Melek kalpli Elif'im ve Sema'm ve birdeeee Hazal'ım bu yıl yaşadıgım herşeye eş oldular iyiki varsınız <3

- Gittiğim en güzel cafeler,yediğim en güzel yemekler,içtiğim en çarpıcı alkoller ve daha sayabileceğim bir sürü en ile bu yasımı bitiriyorum tabiki insanlarla ilgili çıkardıgım büyük derslerle yeni yasım benden kork! :))

- Birde bana kimseye güvenmemem gerektiğini ve baş tacı etmek için 9873638262828 kez düşünmem gerektigini öğreten eski sevgilim sanada teşekkür ederim sayende uyandım ;)

Güneşin tadına varın arkadaşlar hayat yanlızca anlardan ibaret bu anın tadını çıkarın ve biriktirebildiğiniz kadar güzel anı biriktirin. Ben herşey için sonsuz şükürler ediyorum hayatımın içine edenlerin,beni yoran herkesin üzerini çizdim yeni yaşımdan şans diliyorum ve tabikiiiiii mutluluk :)

Herşey gönlünüzce olsun sevgiyle kalın öperimmmm kocamannn <3