23 Mayıs 2012 Çarşamba

Aşk

Psikolog Narek Karasu bu seansta bana aşık olduğum şeyleri söylememi istedi. Aklıma gelen ilk ve tek şey ''O'' oldu. Doktorum bundan memnun olmamıştı çünkü kurtulmak istediğimiz şey tam olarak zaten O...
Bana söylemedi ama sanırım amacı sevdiğim şeyleri bana hatırlatmaktı...
İşlerimi toparladım biraz ara vermek hemde düşüncelerden kaçmak için post yapayım dedim.
Önce 1 ayda verdiğim kilodan bahsetmek istiyorum bu gerçekten önemli bi mevzu :) Ayrılıktan bu yana 9 kilo vermişim ama yapı olarak balık etli oldugum için asla incecik gözükemem yani o göbek gitse de yanaklar süzülse de bende hep bi dolgunluk var ama balık etli kadınlar daha zeki,daha güçlü ve daha seksi olurlarmış :)



Yaz gelsin artık berbat geçen koca bi kıştan sonra dinlenmek üzerimdeki yorgunluktan ve şu mutsuzluk hissinden artık kurtulmak istiyorum. Bu yaz planlarımda Bodrum var çok güzel yerler keşfettim orda huzuru bulacagıma eminim ;)




Tatile gidilir ve alışveriş yapılmaz mı? Ben şimdiden başladım listelerimi yapmaya. Mesela bu ayakkabı alınacak! Topuklu ayakkabı aşktır !



Sortie geçen perşembe yaz sezonunu açtı. Bodrum'dan bahsettik ama Boğazın tüm güzelliklerini içinde barındıran bu cici mekanı es geçmek istemedim. İstanbul'a yolu düşenler iyi müzik,iyi yemek,iyi eğlence paraya kıyın yahu ;)



 Sevdiklerimden bahsediyorsam tekilayı unutamam !




Her renkten isterim,hepsini severim,her zaman yiyemem ama nerde bulursam stokları doldururum !




Kahve en büyük hastalıgım sanırım... Sabah uyanır uyanmaz onunla başlıyorum,işe geliyorum yemekten önce,sonra,sigarayla,sigarasız her an seviyorum !




Ouwww çikolata mı hiçbir çeşidini ayırmam !!!



Benim meyvemin sezonu açıldı yaşasın :)




Görmek istediğim ülke İspanya...




İşte böyle Narek Bey sağolsun kafamı dağıtayım diye her konuda yardımcı oluyor daha iyiyim canım hala acıyor ama hayat ne olursa olsun devam etmek zorunda öyle değil mi???



5 yorum:

SED dedi ki...

Gerçekten alanında çok iyi olduğunu duymuştum :)
Allah gönlüne göre versin tatlımmm çok iyi gördüm seni maşAllah! =)

Bilge ESEN dedi ki...

Vavvv 9 kilo vermişsin çok iyi nasıl oldu yavv..senin adına sevindim..bende bi verebilsem, çok iyi olacak..topuklu ayakkabı çok güzelmiş 1 aydır giyemiyorum ayaklarımda yaralar çıktı..üzgünüm yane..öptümm seni şekerr :))

Aslihan Bayram dedi ki...

senin adina cok sevindim! bu arada resimler süper! sende benim bloguma ugrarsan eger cok sevnirim! :)

uyuyakalanguezel.blogspot.com

Life By BambinosS dedi ki...

Tekila, çilek, çikilata, kahve, macaron candır, baldır :)

Guncel Yazarr dedi ki...

Çilek + Çikolata.
+Tequila Candır.