27 Temmuz 2012 Cuma

Cumartesi Gece-Gündüz Kombin Önerisi


Cumartesi günlerini seviyorum ! Çünkü her yer cıvıl cıvıl hareketli çalışanlar için gündüzü bir alışveriş,bir sinema,bir keyif,bir plaj için en uygun gün akşamı da ertesi gün sınırsız uyku oldugundan dopdolu eğlence :)
Bu yüzden Cumartesi kombinlerini de seviyorum :) Bana göre o gün en rahat kombinler yapılmalı tabiiii gündüz için :))

Bu sıcak yaz günlerinde vazgeçilmezim olan mini elbiseler ve şortlar adeta kurtarıcım gibiler. Hem cok rahat hemde ferah ferah :)

Resimde gördüğünüz üzre 1 atlet bluz 2 şekilde kombin edilmiş. Gündüz için kot şort,sandalet,sırt çantası ve cici bir bileklik olmuşken gece için şık bir ceket,bir kot,su yeşili topuklular ve çantası ile hoş bir hava katılmış bluza ben cok sevdim bu çok kullanışlı halini :)

Sizlere de fikir vermiştir umarım :**
Güneşli ama esintili yani keyifli bir hafta sonu olsun <3

1 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

çoook katılıyorum cumartesı gunduz ne kadar salassa aksam o kadar sık olmak ıstıyor ınsan:)



begumygaci.blogspot.com