3 Nisan 2012 Salı

Butigoyu keşfetmeli :)

Selam herkese :) Bu aralar blogumu çok boşladım farkındayım ama haftasonum evde ateşler içinde yatarak geçti hala tam iyileşmiş sayılmam siz siz olun dikkat edin kendinize hastalık iğrenç bişey :(

İlaçlarımı aldıktan sonra bi bakayım dedim neler var neler yok. Sitelerde gezerken Ivana Sert'in butiği ilgimi çekti. Hatunu pek sevmem ama giyim tarzı ve fiziği hoşuma gidiyo ne yalan söyliim :) Ivana internet ortamından bir butik hazırlamış siteye giriyosun önce seni bi teste sokuyolar tarzını öğrenebilmek için. Ben girdim test sonucunda sade ama iddalı olmayı seven biriymişim bunu öğrendim :) Üye olurken senden mail adresini alıyolar daha sonra test sonunda tarzını öğreniyolar ve yaklaşık 1 hafta içerisinde sana özel ayakkabı ve aksesuarları mail adresine gönderiyolar. Tavsiye ederim ayrıca fiyatlarda uygun bence takibe alınmalı derim ben ;)


Her ay son trend koleksiyonları sana mail atıyolar sende tık tık yapıp inceliyosun :) Sınırsız numara değişim hakkı 100 TL üzerinde değişim ve iade. Senin tarzın senin butiğin hoş olmuş bence ya :)

Bu beğendiklerimden oldu almayı düşünüyorum :)



Sevgiler,mis öpcüükler hepinize ;)



4 yorum:

Duygu Senyurek dedi ki...

Gecmis olsun kuzu:(

alice dedi ki...

modelleri ben de seviyorum ama o kadar fazla platformlular ki biraz kaba oluyor sanki.. alışveriş yapmak için bu modanın biraz geçmesini bekliyorum =)

Venüsün Dünyası dedi ki...

Saol Duygu'cum :*
Alice; Bu yaz platform değil de daha ince topuklular moda şanslısın canım ;)

ozgecee dedi ki...

Ivana Serti ben de pek sewmem ama testi yapmak için sabırsızlandım şu an :)
bloguma da beklerimmm

ozgecee.blogspot.com