15 Nisan 2012 Pazar

Saks mavisi babetler sahibini buldu :)

Merhaba arkadaşlar,
38 numara dışı saks mavisi içi leopar babetlerin yeni sahibi dün gece 00:01'de belli oldu :)


6 Nisan tarihinde başlatmış olduğum çekilişe 81 kişi yorum yaptı. Üzülerek de olsa bazı arkadaşlarımın yorumlarını silmek zorunda kaldım :( Geçersiz yorumlar silindikten sonra 72 kişinin yorumu kaldı ve Random.org sonucu belirledi.



24.yorum sevgili lilish'ten geldi kendisini tebrik ediyorum :) Keşke elimde bissürü olsa hepinize gönderebilsem ahh ahh :) Lilish bugün bana kargo adresini gönderecek,bende ona bu cici babetleri göndereceğim ;)

Sevgiler,iyi haftalar herkese.

5 yorum:

CMOS dedi ki...

tebrkleer:)

Adsız dedi ki...

tühh kaçırdık :))) tebrikler..

lilishindunyası dedi ki...

çok tşkler yolladım bilgilerimi sevindirik oldum valla kızlar darısı size inş serap hanım sevgilerr öpüldünüz :)))

Venüsün Dünyası dedi ki...

CMOS darısı bizim başıma dimi canım:)

SED'ciğim bir başka çekilişte bol bol şans diliyorum sana kuzum:)

Lilish tebrikler canım yarın hediyen sende olur:)

Sekerkiz dedi ki...

Hay Allah, kacirdik guzelim babetleri..
Neyse canim sag olsun :)
Kazanan arkadas'a iyi gunlerde kullanmasini dilerim.
Sevgiler