16 Nisan 2012 Pazartesi

Mimim vaaar :)

2 yakın arkadaş olan k ve a beni mimlemiş kendilerine teşekkür ediyorum,mucks ;) Bu güzel blogun sahibi arkadaşları fazla bekletmeden sorularımı cevaplayayım :)

1) Mesleğin seni mutlu ediyor mu?

Hep hayalimde bir Gazeteci olmak vardı. Olmadı,belki bende olsun diye yeterince uğraşmadım ama fotoğraf makinamı boynuma takıp ülkeleri gezip haber yapmak büyük bi hayaldi benim için... Şuan Gazeteci değilim ama yaptığım işi seviyorum :)

2) Dilediğin meslek miydi?

Hayır değildi. Dediğim gibi ben Gazeteci olmak istiyordum ama o olmayınca şartlarım doğrultusunda başka bir işe girdim :)

3) Yanlız mı ilişkide mi yaşamayı seviyorsun?

Ouvvv bu soru benim için çok derin oldu:) Yanlız yaşamayı kimse sevmez güzel bir ilişkisi olsun huzurlu olsun ister herkes ama bu pek kolay olmaz bu yüzden ''Uzunca bir süreden beri yanlızken mutsuz olmak birisiyle mutsuz olmaktan daha iyi geliyor bana'' :)

4) Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin?

Imm evet söylerim kim söylemez ki :)

5) Yabancı dil konuşuyor musun?

Hayır sular seller gibi konuşmuyorum. Hatta doğru düzgün konuşmuyorum:) Ama İngilteredeki sevgilim sayesinde onun hayatının peşine düştüğüm dönemlerde baya bi gelişmişti:)

6) Rüyandaki evde oturuyor musun? Yoksa tekrar taşınmak mı istiyorsun?

Rüyamda hiç ev görmedim:)) Ama rüyalarımdaki evde oturmuyorum şükür halimden memnunum ama rüyalardaki değil elbette:))

7) Mobilya değiştirmeyi sever misin?

Değişiklik iyidir. Modayı takip etmek lazım sık sık olmasa da dönem dönem mobilyaları değiştirmek lazım ekonomik duruma göre ;)

8) Çevre/Hayvan vs korumaya katkın var mı?

Kredi Kartı ekstremi mail olarak talep edip bir ağaç dikilmesine katkıda bulunuyorum. Onun dışında özel başka birşey yok keşke imkanım olsa hayvanlar için çok şey yapardım...

9) Televizyon veya filmleri sever misin?

Film izlemeyi seviyorum. DVD takıp akşama kadar film izleyebilirim:) Televizyonu pek sevmiyorum ama yapıcak bişey bulamadıgım da vakit geçirmek için iyi bir uğraş:)

10) Bırakmak istediğin kötü huyların var mı?

Evet var. Çok sevme ve sahiplenme huyumdan kurtulmak insanlara kendimden az değer vermek istiyorum... Herkesi baş tacı yaptıgım için genelde mutsuz taraf benim de... Birde şu insanlara güvenme huyum olmasa iyi olurdu...

11) Loto veya benzeri şans oyunlarına inanır mısın?

Hayır inanmam. Poker vb kağıt oyunları bi yere kadar güzel oluyo eğlenceli ama oradan zengin olunacağına pek inanmıyorum :)



Hiç yorum yok: