15 Nisan 2012 Pazar

Mimlendim :)

SED'ciğim beni mimlemiş yoğunluktan cevap verememiştim kendisine çok teşekkür ediyor kocaman öpcükler yolluyorum ve hemen sorularımı cevaplamaya başlıyorum :)

1) Bir yemek olsan ne yemeği olurdun?

Etçil bir insan olarak ben heralde et olmak isterdim :) Şöyle fırına verilmiş soslu güzel bir pirzolaya hayır demezdim o zaman vejeteryan arkadaşlar beni pek sevmezdi ama et severlerin hayır diyemiceği bişey olurdum kesin :)

2) Müzik aleti olsan hangisi olurdun?

Ben çello olmak isterdim. Çello çalabilen kadınlar hep çok seksi gelmiştir gözüme :)

3)Araba olsan hangisi olurdun?

BMW GINA LİGHT :) Dışı kumaştan yapılan bu arabanın benzeri yok benzersiz olmak istediğim için kesinlikle bu diyorum :)

4) Aylardan hangisi olurdun?

Haziran olmak isterdim okullar kapanıcağı için öğrencileri sevindiren yetişkinlerinde tatil planlarına başladığı sevilen bir ay olmak için :)

5) Ayakkabı olsan hangisi olurdun?

Yüksek topuklu siyah süet bir ayakkabı olmak isterdim. Sade,şık,göz alıcı :)

6) Kıyafet olsan hangisi olurdun?

Rahat kesim şık bir thişört olmak isterdim. Partiye giderken bi kot üstüne giyilmek,tatile giderken bi şort üstüne giyilmek hem sade hem seksi olduğunu düşündüğüm thişörtleri seviyorum :)

7) Renk olsan hangisi olurdun?

Kesinlikle kırmızı... İddialı :)

8) Hayvan olsan hangisi olmak isterdin?

Ben kuş olmak isterdim. İstediğim yere istediğim gibi özgürce uçmak için :)

9) Şuan okuduğun kitabın 137. sayfasında neler var?

Philippa Gregory - Kraliçenin Soytarısı adlı kitabı okuyorum. 137.sayfasında Leydi Mary Framlingham'a gidiyor derdi Lord Robertten önce gidip onun etrafını sarmak :)

İşte benim cevaplarım bunlar oldu umarım beğenmişsinizdir :) Bende  Bilge Esen  Bensu ve Fashionbykitty'i mimliyorum sevgiler :)


3 yorum:

meczup yazar dedi ki...

2. soruya verdiğin cevap güzeldi güldüm :))

Adsız dedi ki...

Bizde de mimin var canımmmm =)))
http://1k1a.blogspot.com/2012/04/ilk-mim.html

Venüsün Dünyası dedi ki...

Muratcım öyle ama napiim :)

k ve a hemen geliyorum şekerler :)