27 Haziran 2012 Çarşamba

B-fit

Bugün hayatıma giren güzel bir spordan bahsetmek istiyorum.
Uzun zamandır kilolarına takık biri olarak yaşıyorum ! Evet aynen böyle yaşıyorum ! Balık etli ama bölgesel fazlalıkları çok olan ben yemek yeme isteğimden bir türlü vazgeçemiyorum birde buna aşırı tatlı tüketimi ve alkol eklenince bende göbek aldı başını gidiyor. Buna artık bir dur demem gerektiğini anladım. Ama alkol hep hayatımda olucak sosyal olarak, tatlı yemekten de vazgeçemiyorum :) Aynı anda hem bunları yapıp hemde ince belli biri olmanın yolu olsa keşke dedim. Fitness programının buna bir çözüm olmadıgını geçen aylarda gidip gördüm ! Dün kızlarla çok fena gaza gelip b-fit programını keşfettik ve bugün hemen gidip üyeliğimi başlattım :) Artık daha sağlıklı,fit ve dahaaa güzel gözükmek için eğlenceli bir aktivite içerisindeyim :)

Amerika'da ortaya çıkmış bu spor ve Türkiyenin ilk ve en büyük özel spor ve yaşam merkezi olmuş.
En önemli özelliği bana göre yağ yakıyor olması. Yani aslında 2 kilo vermiş olsan bile seni 15 cm inceltiyor. Selülit gibi sorunları ortadan kaldırıyor ve fiziğini şekle sokuyor. Diğer sporlar gibi saatlerce çalışıp 3 kilo 5 kilo vermeye çalışıp saatlerce sıkılarak spor yapmıyorsun. Eğlenerek,dans eşliğinde ve günde sadece 30 dk. Bu bence muhteşem :)  Amerikan Spor Konseyi baş fizyolog uzmanı Cedric Bryant'a göre 30 dklık egzersiz programları zamana aç olan toplumlar için en verimli ve en mükemmel yaklaşım. Kesinlikle katılıyorum zaman gerçekten önemli !


Yarın akşam benim için keyifli bir aktivitenin başlangıcı :) 1 ay sonrası ise benim için göbeksiz bir hayatın başlangıcı olucak :))



Üyelik kartlarım ve barkodum :) Barkod üyelik boyunca giriş çıkışların ve oradaki dolabını kullanman için yanında olması gereken en önemli şey !



Bugün ölçülerim alındı aslında abartılacak birşeyim olmadıgını hatta biraz zorlasam hiç bunlara gerek kalmıcagını söylediler nasıl mutlu oldum anlatamam :) 3 ay sonra tekrar ölçülerim alınacak 90-60-90 olamam belki ama 100-60-90 belki olurum ya :))

Sporu Türk kadınlarına sevdirmeliyiz ! Çünkü bizler bir gülüşün,gülümsemenin sihrini kullanmayı biliyoruz bunu fit vücudumuzla da kullanabilmeliyiz. Kendinizi sevin,kendinizi önemseyin önce sağlığınız için sonra da görünüşünüz için kendinizi ihmal etmeyin !

Ne kadar çok yazdım ya artık nasıl istiyorsam her kadının güzel görünmesini siz düşünün :))

Sağlıklı kalın,güzel kalın ve her zaman sevgiyle kalın <3

2 yorum:

Kuulumsu Kadın dedi ki...

b-fit i görünce geldim! kışın 4 ay gittim ve sonuç mükemmel! bol şanslar :))

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

hayırlı olsun venüscüm ben de çok merak ediyodum b-fiti evimin yakınında da var ama hiç gidip görüşmedim. Senden gelecek olumlu sonuçlara göre kararımı verebilirim sanırım:)