22 Haziran 2012 Cuma

Hafta Sonu Kombin Önerisi

Havalar nihayet ısındı! Güneş yüzünü bizlere göstermişken, şort sezonunu açmamız gerektiğini düşünüyorum.


Yılan derisi desenli omuz dekolteli bir thişörtü etek veya pantolon ile kombinleyebilirsiniz. Ben bu thişört için pastel tonlarında şortu beğendim. Şortun rengi kombine ayrı bir hava kattı.

Parmak arası fiyonk detaylı bir sandalet böyle bir kombine ayak uyduracaktır. Gösterişli aksesuarlar ile kombini geceye de taşıyabilirsiniz. Çanta olarak beyaz büyük bir çanta size eşlik edebilir. Tarzınıza gizem katmak için güneş gözlüğünüzü yanınıza almayı unutmayın ;)

ERKEKLER İÇİN KOMBİN ÖNERİSİ

Bildiğiniz gibi kot hiçbir zaman modası geçmeyecek her gardıropta olması gereken bir parça. Kot gömlek ise sezonun en gözde parçalarından biri. Kot gömleğinizi bej rengi bir pantolon ile kombinleyebilirsiniz.



Kot gömlek tercih etmek istemezseniz renkli gömlekler de düşünebilirsiniz. Çizgili parçalar her zaman revaçta oldugu için çizgili hırka ile kombininize alternatif oluşturabilirsiniz havalar sıcak ama hala akşamları serin serin esiyor omuzlarınızda kullanmak bile bence şıklık katacaktır. Son olarak kombininizi deri bir ayakkabı ile tamamlayabilirsiniz.

Hepinize mutlu hafta sonları,güzel günler <3

2 yorum:

Seda Maç dedi ki...

ben de şortlu sandaletli salaş yaz kombinlerini çok seviyorum =)

darkolivee dedi ki...

çok güzel öneriler eline sağlık

sevgiler