1 Haziran 2012 Cuma

Biz güzel olamadık!

Zormuş seni biriyle paylaşmak ben hiç sevdiğim şeyleri kimseye vermemiştim şimdi cok agır geliyor bir baskasına tercih edilmek... Nedenler,nasıllar bırakmıyor aklımı seviştiginizi hayal ediyorum mideme bişeyler olmaya başlıyor. Yaz geldi nihayet. Biliyor musun kendime ne zaman yeni birşey alsam onu senin ne kadar begeniceğini hayal ediyordum bir an önce yanında giymek için heyecanla bekliyordum şimdi canım yeni birşey almak istemiyor canım yeni birisini de istemiyor. Sensiz ilk yaz tatili olucak bu ve bana hissettirdiği tek sey sınırsız alkol... (Bu gece oldugu gibi) Senin küçük sevgilin omzundaki kokuyu özlüyor ağlıyorum melek gelsene sustursana ağlama desene bana...
Son bir gece daha çirkin olalım aynalara değil birbirimize bakalım bir hayata tutunamadık gel ona bir son yazalım ne güzel söylüyor şarkı son bir gece daha çirkin olalım!
(Saat 03:30 aslında amacım sadece resimleri yüklemekti ama resimlerde ve bu gece de eksik oldugunu görmek rakıdan sonra hüzünlendirdi bütün hayatımın içine sıçtın çocuk masumiyetimizi siktin elin rus karısıyla yazık...)

1 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

wuuuuuuuuu son cumlen benı bıtrdı...sonu umarım alı kaptan gıbı olur..ay ne sacmalıyorum ben...defolsun gıtsın madem ya daha gec olsaydı bu yasadıgın ..bu yaz senıın yazın olsun ve hayatına bırı gırerse emın ol gecmıste yasadıkların sayesınde sukredeceksın kıymetını bılmek ıcın yenı askının..henuz erken ama ask zaman mekan dınlemez heee bırde ayrılıklarda hep guzel anlar hatrlanır buda bır gercek:(