5 Kasım 2012 Pazartesi

Instragam Güncesi Vol / 6


Ben hayaller aleminde bi kadınım. Çabaladım ama olmadı siz çabalayın,hayallerinize canla başla tutunun...


Sonbahar geldi,geçiyor bile... Topuklu ayakkabı bir kadının en büyük aşkıdır!



Boş vakitlerinizde evde DIY çalışın.



Diyet menüsünde en lezzetli şeydir bu meyveler.



Kuru kafa detayları bu sezonda var.



Cumartesi kombini neden olmasın ki? Aşkla giyerim ben bunları!



Yine güzel,hep güzel!



Pazar sabahı,Cumartesi gecesinin kırıntısıdır ve en güzeli mis gibi bi kahve ve yatak keyfidir!



Kızlar gecesi,bakım zamanı hmmm!



Kız kıza uyuyalım bu geceeee! Not; zaten herşeyi kız kıza oldu bu aralar korkuyorum artık :)


 

Herkesi ve herşeyi sevin ama önce kendinizi sevin! Spor vazgeçilmezim,ruhuma o kadar iyi geliyor ki...




Günün detayı ınstragamda.



All Magazine dergisi stil detayı olarak Venüss34'ü seçmiş,nasıl teşekkür etsem ki :*



Gözlerim hergün ağlamaktan biraz daha fazla şişiyor,ama tebessümüm hala yüzümde...



Hiçbişii ilgimi çekmiyor. Nasıl suratsız,nasıl aksi bişii oldum sormayın!



Dinleyin bu şarkı iyi bi şarkı! Bataklıkta bir gül gibi solup gitsin güzelliğim,çürüsün gelinliğim...


 

Stil ayrıntılarda gizlidir...


Bunun da bi kafası var. Mutsuzluktan yorulmuş insanlar çok saçmalar!

Bu aralar cidden ruh halim berbat o yüzden beni affedin elimden geldiği kadar pozitif olmaya çalışsam da belki beceremiyorumdur ama sıkılmayın olur mu Venüs kocaman öper hepinizi,mutlu günler <3

3 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

sekerrrrr dıylerın ayakkabıların kombınlerın ve sen cok tatlısın ozlemısım senı

Unknown dedi ki...

Kotu gunler cabuk gecer umarim:(

Unknown dedi ki...

wuuuuu yirtik kot hastasiyim <3