30 Kasım 2012 Cuma

Bazı şarkılar seri katil,kaç kişiyi öldürdükleri henüz belli değil.


Düzenli olarak acı çekiyorum.

"Seni çok özledim" diyemediğimden şimdi ben biraz sarhoşum. Aslında çok sarhoşum.
Aslında çağırsan gelemem ama çağırmanı beklemekten de vazgeçilmiyor.
Aslında bir şey var ama sana söylenmiyor.
Sana söylenebilen şeyler arasında daha fazla harf olmalıydı, daha fazla kelime, daha fazla cümle.Daha fazla olması gerektiği gibi yani sana duyulan şeylerin.
Sigaram bitmek üzere.

Eğer geceleri uyuyamıyorsan,
Eğer gündüzleri de uyuyamıyorsan,
Ben uyuyamıyorum geceleri ve gündüzleri senin olmadığın zamanların hiçbir saniyesi.

İşte yokluğundan bahsetmenin tam zamanı şimdi.Ama bahsedilmiyor.Zaten şairler gidenlerin acısını pek de önemsemiyor.Oysa gidenlerin acısı, kalanların yangınına su serpiyor.Şimdi acılarımdan bahsetmenin tam zamanı ama bahsedilmiyor.Belli ki senin acın, başka bir kalanın yangınını dindiriyor.
Telefon numaranı bilmeyen herhangi birisi gibi hissediyorum şimdi.
Oysa parmak izlerin saçlarımda duruyor hala.
Sesinle sarabileceğin çok yaram var oysa..

Merak ediyorum.

Hala aynı mı bakıyor senin gözlerin ?
Sahi hala sevmiyor musun yağmurları ?
Orada mı yaşıyorsun ?
Uyanıyor musun geceleri hala ?
Hatırlıyor musun peki beni ?

Merak ediyorum.
Merak ediyor musun beni ?

Çarşafların bekareti, gözyaşı ile bozulur bebeğim.
Aslında bunları boşver.
Aslında her şeyi boşver.
Memnuniyetsizliğimi bağışla...
Sen; boyumun yetmeyeceği yerlerde misin artık?
Ben; boyumun ölçüsünü mü alayım, ellerim sana her uzandığında?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

:'(((((((