17 Kasım 2012 Cumartesi

Kahkahalar atalım...

Nereye gidiyorsun koptuğu yer değil, korktuğum yer burası.Burası öldürüldüğüm sokağın ta kendisi..
Azrailim ulan beni kucağına bıraktığın adamların hepsi.Benim gözlerim kanıyor,Avucu kesilince kanar ya eli, kalbi kırılınca da kanıyor insanın gözleri.Sen kimi terkediyorsun! Elimdeki kırık şarap şişesi dayanmışken gırtlağıma beyaz halılarıma acı dön geri.Kaldırımlara mı gömsünler beni atma bir adım daha,dön geri.
Duvarıma astığım fotoğrafına düşman mı edeceksin beni? Duvarları mı kırdırtacaksın? Duvarlarla mı konuşturacaksın..Yapma! Herkes bana bakıyor, beni herkes yenilmez, yıkılmaz sanıyor..
Sakla gözyaşlarımı omzuna.Sevsene beni,sarsana kırılana kadar kemiklerim. Öpsene beni geçsin.
Gitme..
Şu sigarayı ateşle, dön, dönsün, dönelim..
Saç tellerim bile acıyor benim sen yokken.İçime tanrıtanımaz bir eşkiya kaçıyor.Şarkılar çok zoruma gidiyor.
Kimliğimi kaybediyorum,sanki üzerime mermiler yağıyor.
Gitme..
Bir sigara daha saralım.
Doğmamış kızıma, tecavüz ediyorlar sanki. Kelepçeli ellerim.. Dudaklarımı yarıyor çığlıklarım, terkedilmiş bir evin küçük odasındayım. İyi sayılan herşeyin çok uzağındayım.
Gitme..
Kahkahalar atalım.

Hiç yorum yok: