14 Mart 2012 Çarşamba

Blog demek sadece moda mı demek?

Blog deyince akla sadece moda yazıları,giyim,kuşam gelmemeli burası bir günlük de olabilir bence.
Ben zaten günlük tutmayı,yazı yazmayı çok severim :) Biraz eskilere gitti aklım neden bilmiyorum ama İzmir'i özledim sanki ben ya...
Üniversitede 2 yıldır Ege Üniversitesindeydim. Eğer ailem İstanbulda olmasaydı kesinlikle İzmir'de kalırdım... Çok sevdim ben İzmir'i... Zaten çocuklugumdan beri yazın gider gelirdim ama böyle uzun uzun kalınca oranın yerlisi gibi olmaya başlıyosun tüm şehri gezmek için 2 yılım vardı. Bende okulun ilk senesini İzmir'i gezerek geçirdim.Zaten öyle büyük hayallerle gitmemiştim üniversite bahaneydi aslında benim ki bi kaçıştı... O İngiltere'ye gidiyordu üniversite okumaya uzun bir süre İstanbulda onsuz kalıcaktım bu öyle zor bi durumdu ki 7/24 her anı beraber geçirdiğim adam artık bu şehirde olmıcaktı buna dayanamıcagımı bildiğim için İzmir bi kaçış oldu bana... Önce gittim ev buldum tuttum temizledim İstanbul'a döndüm artık gitmek için herşey hazırdı eşyalarım büyük bi arabayla ancak gitti :) Gittiğim gün bütün evi kurdum kendime göre düzenledim sonra annem İstanbul'a dönmek için yola çıktı önce biraz ağladım artık o şehirde yanlızdım tamamen yanlız... Sonra zaten günler geçtikçe acımasızlıgı,ağlamamayı,özlememeyi öğrendim diyebilirim... Annem gittikten sonra eve döndüm kahve hazırladım kendime bide sigara yaktım yeni evimde yeni hayatıma başlamış bulundum... Sonra telefonum çaldı o da İstanbul'dan İngiltereye gitmek için havaalanındaymış. Geldim aşkım ben şimdi biniyorum iner inmez seni arıcam seni çok seviyorum söz hep arıcam seni üzme kendini olur mu dedikten sonra kapattı telefonu ve gitti... Saatlerce ağlamış olabilirim belki sabaha kadar bilmiyorum ama yapıcak bişey yoktu gitmişti artık bende gitmiştim ! O dönemler televizyon bile izlemek istemiyodum Kadıköy ve civarını nerde görsem,duysam bi ağlamak alıyordu beni biz neden orda değiliz diye... Neyse bu hüzünlü detaylara girmicem yazının esas amacı olan İzmir'e dönmek istiyorum :)
İzmir'i gece ve gündüz hayatı olarak iki ayrı kolda geniş açılarda inceledim ve muhteşem bir yer olduğuna karar vermiş bulundum :) İzmirdeki dükkanlara,mağazalara kesinlikle sürekli giderdim oradaki Migros bile farklı gelirdi bana İstanbul gibi kro dolu değildi oranın havası başkaydı insanları,eğlenceleri,güzel havası,teyzeleri,amcaları,gençleri,yemekleri,sigarası herşeyi ama herşeyi apayrı güzeldi !
İzmirde yaşayanlarınız varsa kıymetini bilin derim ben ;)

6 yorum:

Francesca Giusti dedi ki...

love your blog! It's so nice!!! I follow you!
Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
kisses
http://francescagiusti.blogspot.com/

Dear My Angel dedi ki...

Yazini okumaktan buyuk keyif aldim canim, izmire gitmeyeli uzun zaman oldu ama bende ozledim denebilir :)
http://kucukleydi.blogspot.com/

Bouquet de Fleurs dedi ki...

Bende izmirliyim ama almanyada yasiyorum o yüzden bu yazini cok sevdim ve neler his ettigini anlayabilirim ;)

Izmir hersey ile baska, özledim bende oralarini...

Venüsün Dünyası dedi ki...

Hepinize ayrı ayrı cok teşekkürler mucks :)

Adsız dedi ki...

The [url=http://associationhealth.net/2002/09/13/scopolamine-dangers/]scopolamine dangers[/url] fading avoiding [url=http://associationhealth.net/2002/09/15/pellet-gun-under-lever/]pellet gun under lever[/url] archers revived [url=http://associationhealth.net/2002/09/25/angiotensin-converting-enzyme-inhibitors-side-effectsa/]angiotensin converting enzyme inhibitors side effectsa[/url] ordered unless [url=http://associationhealth.net/2002/10/10/bricanyl-brain-damage-law-firm/]bricanyl brain damage law firm[/url] streaming treks [url=http://associationhealth.net/2002/10/12/betamethasone-valerate/]betamethasone valerate[/url] tears nervously [url=http://associationhealth.net/2002/10/17/methicillin-resistant-staphlococcus-aureas/]methicillin resistant staphlococcus aureas[/url] comment retribution [url=http://associationhealth.net/2002/10/28/what-do-darvon-pills-look-like/]what do darvon pills look like[/url] chest threatened pro-gress.

Venüsün Dünyası dedi ki...

Acaba adsız ne söylemeye çalıştı :)