13 Mart 2012 Salı

Vücut tipine göre bikini ;)

Yaz aylarına yaklaşırken eminim çoğumuz rejimlere,sporlara başlamıştır bile :) Bende rejiminize ilham versin diye bu güzel hatunları koyuyorum ki bizim de onlardan eksiğimiz olmadıgını görün diye kızlar :) Her ne kadar yağmurlar,soğuk havalar bitmek bilmese de bigün yaz gelicek elbette :) Alışveriş sitelerinde birçok bikiniler favorim oldu fakat bir gerçek var ki vücudum onları giymeye pek müsait değil :) Bakalım hangi vücut tipine hangi bikini uygunmuş umarım işinize yarar sevgiler ;)


Armut tipi

Bu vücut tipinin en belirgin örneklerinden biri Jennifer Lopez. Senin de ünlü şarkıcı gibi omuzlarından daha geniş kalçaların varsa ve vücudun bir armut gibi aşağıya doğru genişliyorsa, seçimlerini dikkatle yapmalı ve beslenmene çok özen göstermelisin. Çünkü azıcık kilo alsan kalçaların genişleyebilir, selülitlerin artabilir.

Bikinin nasıl olmalı?
• Bikininin üstü destekli ve fırfırlı olmalı. Böylece göğüslerini daha büyük gösterebilirsin. Bikinin alt kısmı ipli olabilir.
• Mayo alırken, derin bacak kesimi olanları tercih et.
• Koyu renkler senin için daha uygun…





 Elma tipi

Geniş omuzlara, pek de ince olmayan bir bele sahipsen, sen de Beyonce gibi elma tipindensin! Karın bölgende biriken yağlar canını sıkabilir, kıyafet seçimlerin seni zorlayabilir!

Bikinin nasıl olmalı?
• Göğüs ve basen bölgeni toparlayıcı kalıplar tercih et.
• Bikini üstünü büyük üçgen modellerden, altını ise iplilerden seç.
• Mayo giyeceğin zaman, derin bacak kesimleri olanlardan al.




Çilek tipi

Büyük göğüslerin, geniş bir sırtın ve dar kalçaların varsa, ünlü top model Gisele Bündchen gibi çilek tipisin! Bu tipe sahip olduğun için diğerlerinden daha şanslısın. Çünkü göbeğindeki yağları eritmeye çalışmana hiç gerek yok!

Bikinin nasıl olmalı?

• Straplez bikiniler sana çok yakışacak. Tabii alt modeli düşük belli ve kalın kenarlı olmalı.
• Üst seçimine ekstra önem vermelisin. Desteksiz ve toparlayıcı olanlar senin için uygun.
• Desenli modellerden uzak dur.


 

7 yorum:

Life By Bambinos dedi ki...

Bende REJİMİNİZE ilham versin diye bu güzel hatunları koyuyorum ki bizim de onlardan eksiğimiz olmadıgını görün diye kızlar :) NIHAHAH

Venüsün Dünyası dedi ki...

Var mı? Fazlamız var eksiğimiz yok çok şükür :)

Life By Bambinos dedi ki...

Len rejiminize değil REJİMİMİZE yazıcaksın ;)
öpering.

yokartıkyaa dedi ki...

Bu kadını her gördüğümde motivasyonum düşüyor, rejimim o an sonlanıyor:)

Venüsün Dünyası dedi ki...

Motivasyonun düşmesiiin artsın sende o kadın gibi olabilirsiiin öyle düşün ben öyle düşünüyorum :P

Unknown dedi ki...

Ben vücut tipime bakmadan heeepsini alabilirim:)giyebilirmiyim onu bilemedim:) çok güzellerr

DECO☆deniquo dedi ki...

hıh işte, bunlarla ilgilenmek lazım :)
o pembe bikini ne güzelmiş!! ama straples bana hiç yakışmıyor..
bu yaz sıkıntılı.. üçgenden sıkıldım, straplez sevmiyorum, klasik hiiç sevmiyorum yeni bişeyler lazım...


www.decodeniquo.blogspot.com